"Ben Atatürkçüyüm.
Ben, cumhuriyetçiyim.
Ben lâikim.
Ben antiemperyalistim.
Ben tam bağımsız Türkiye'den yanayım.
Ben insan hakları savunucuyum.
Ben, terörün karşısındayım.
Ben, yobazların, hırsızların, vurguncuların, çıkarcıların düşmanıyım.
Dün sabaha değin, araştırarak yazdığım hiçbir konuyu yalanlayamadınız.
Öyleyse vurun, parçalayın, her parçamdan benim gibiler beni aşacaklar doğacaktır."
"insanlar nerede? diye sessizliği bozdu sonunda küçük prens. çölde insan yalnız hissediyor kendini.... insanların arasında da yalnızdır insan, dedi yılan."
"İçimizde şeytan yok.İçimizde aciz var. Tembellik var.İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var..."