öykü

öykü
@nerdesinnbal
Düşünme, arzu et sade. Bak, böcekler de öyle yapıyor:)
@nerdesinnbal·
·
sabitlendi
Şimdi tanrıyı seviyorum, sevmiyorum insanları. Tamamlanmamış bir şeydir insan benim gözümde. İnsanları sevmek mahvederdi beni.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

öykü

, bir kitap okudu
Puan vermedi·314 syf.·
2025 20. kitabı
Montaigne
8.4/10 · 65,7bin okunma

öykü

, bir kitabı okumaya başladı
Seneca
9/10 · 1.514 okunma
Bizler biliyoruz Yüce Tanrım, ömrümüzün sonbaharı çok yakınındadır ilkbaharının, yazı ise hiç uzun değildir; bu nedenle böyle bir sabırsızlık çalkalanır kanımızda, bu nedenle büyük bir açlıkla uzanır elimiz sevdiğimizi almaya ve fani şeylere bile hemen sevinmeye; zaman geçtikçe yaşlanırken, beklemeyi nasıl öğrenelim, bir gecede ölüp giderken nasıl sabredelim, zaman sönmeyen ateşiyle peşimizdeyken nasıl yanmayalım, ölüm arkamızdan koşarken nasıl acele etmeyelim?