Neşe

Bize çocukluk acılarımızın bir benzerini yaşatacak kişileri gözünden tanır, bir de üstelik ona aşık oluruz. Sanki bir şey bizi ona doğru mıknatıs gibi çeker. Sonradan bir şeyleri anlar gibi olur, buna şans deriz, tesadüf deriz. Oysa tesadüf deyip geçtiğimiz pek çok şey aslında tesadüf değildir. Hayat onu kendi ellerimizle buldurur bize.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gençler
“...günaha girmekten utanmıyorlar da pişmanlık duymaktan utanıyorlar...”
Hayat
“...ebeveynimin bütün güzel öğütleri,babamın gözyaşlarıyla annemin çırpınmaları kafama yeni dank ediyordu...”
Hayat
''...onları bağışlamasını sağlayan tek şey sevgisiydi.''
Sayfa 19·Kitabı okudu
Edebiyat
“Bizlerden daha sağlıklıydı; ama insan onun göğsünü dinleyince yüreğinin içinde fokurdayan gözyaşlarını duyabiliyordu.”
Sayfa 39 - Doktor Dionisio Iguarân·Kitabı okudu
Edebiyat