Tek kelimeyle özetlemek gerekirse - insan. İnsan bizlerin sahip olduğu tek düşmanıdır. İnsan ortadan kalkarsa, açlığın ve ölesiye çalıştırmanın asıl nedeni ortadan kalkmış olur.
“İnsan üretmeden tüketen tek varlıktır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
.”İnsanın yüreğinin iyi olması için akla gerek yoktur. Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor. Gerçekten akıllı bir adama bakıyorsun, hiç de iyi olmadığını görüyorsun.”(Sayfa 51)