nesrin deniz

nesrin deniz
@nesrindeniz
Beni bir papatya büyüttü belki. bir atın kucağında bir ceylana bakar gibi.
Tek kelimeyle özetlemek gerekirse - insan. İnsan bizlerin sahip olduğu tek düşmanıdır. İnsan ortadan kalkarsa, açlığın ve ölesiye çalıştırmanın asıl nedeni ortadan kalkmış olur. “İnsan üretmeden tüketen tek varlıktır.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ölene kadar sorumlusun, Gönül bağı kurduğun her şeyden, dedi tilki. Küçük Prens.
Sanırım artık hayal görmüyorum. Gerçeğe benziyor bütün bu olanlar..... Şu an ki ruh halimizi anlatmış ...! Suç ve Ceza, Dostoyevski.
"İnsan kötüdür," böyle diyordu bütün en bilgeler- beni teselli için. Nıetzsche
.”İnsanın yüreğinin iyi olması için akla gerek yoktur. Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor. Gerçekten akıllı bir adama bakıyorsun, hiç de iyi olmadığını görüyorsun.”(Sayfa 51)