D&R çalışanlarının çıkarmış olduğu aylık bir dergidir. Mağazadan alışveriş yaparken destek olmak ister misiniz denilerek satıldığı için almak istedim ancak sponsorlarını görünce destek olunmasına fazla da gerek olmadığını anladım. Reklam işlerinin nasıl yürütüldüğünü pek bilmem ama vakıfbank, ziraat, turkcell, istikbal, yapı kredi ve türk telekomdan reklam alabilen bir dergi bence sadece kitap tanıtımı yapmamalıdır. Dergi çıkarmakla uğraşan bir insan olarak işin zorluğunu, maddi sıkıntılarını vaktinde yaşamıştım. O yüzden açıkçası sadece kitap tanıtımı yapan bir derginin bu kadar fazla reklam almasını patronlarının yetki alanlarının genişliğine bağlıyorum.