📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Var mı dünyada günah işlemeyen, söyle;
Yaşanır mı hiç günah işlemeden, söyle;
Bana kötü deyip kötülük edeceksen,
Yüce Tanrı, ne farkın kalır benden, söyle.
Bu kitabın Homo Sapiens kitabının devamı niteliğinde bir kitap olduğunu söyleyebiliriz. Yazar, yıllar içerisinde insanlar üzerinde gözlemlenen değişikliklerin temeline iniyor ve gelişen teknoloji ile birlikte farklı bir yöne evrilen insan neslinin hareketlerinin aslında geçmişten gelen alışkanlıklara bağlı olduğunu anlatıyor. Teknolojinin hızlı bir şekilde insan üzerinde yaptığı değişiklerin aslında insanın evrim sürecini devam ettirdiğini ve ilerleyen yıllarda bir üst insan kavramının orataya çıkabileceğini ön görüyor. Seçimlerimizin ve yaşantımızın bizi doğrudan etkileyen teknoloji ile bağlantısını kurarak aslında yaşadığımız her şeyin bize kabul ettirildiğini anlatıyor. Zaman zaman duruma kötümser bakarken zaman zaman aslında yeniliklerin getirdiği avantajları sunarak son kararı okuyucuya bırakıyor. Okurken birçok şey öğrettiğini ve daha önce aklıma gelmeyen fikirleri kurcalamamı sağladığını düşündüğüm bir kitap olduğu için herkese tavsiye ederim.