Kitaplarla birlikte kendi hayal dünyasında yaşayan ve geçinen bir insan
Kitaptaki karakterleri gerçek hayattaki sevdiğim sevmediğim kişiler yerine koyuyorum...
Yüzümde ki çizgiler anlatıyordu
Aynamın karşısında ki gerçekliğe
Saymaya başladım kırışıklıklarımı
Sıcak nefesim buğuladı camı
Sanki görmek istemiyor acılarımı
Çok mu takıyorum yoksa bu kadar
Bekledim sadece aynanın karşısında
Ne söyliyceğimi bilmiyorum
Sayfalarda acıyı daha ne kadar anlatabilirim
Acı nedir ki
Ömür boyunca kaç acı yaşanabilir
Acıdan kaç gözyaşı dökülür
Kaç kalp kırılır
Bir damla gözyaşı süzüldü yanaklarımdan çeneme doğru
Diğerleride sırasıyla döküldü tuzluydu
Gözlerimi yakmaya başladı
İşte acı buydu
Ben aynam ve göz yaşlarım