sadece hayat

#kitap #okuma
Neden kitap okuyalım ki? Ne için ?
Sayfa 94 - #kırmızıkedi·Kitabı okuyor
Hayat ve İnsan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
#edebiyat #1000k
Körler ülkesinde tek gözlüler kral olur
Sayfa 101 - #kırmızıkedi #körlük #josesaramago·Kitabı okuyor
Hayat ve İnsan
Körlük
Askerler dedi,bence onlar da kör olmalıydı.kimse neden diye kendine sormadı ama herkes bu fikirde birleşti.Buna iyi bir gerekçe bulunmalı,çünkü o zaman bize ateş eden bir edemezlerdi,demeleri gerekirdi.
Sayfa 101 - #kırmızıkedi·Kitabı okuyor
Edebiyat
Her görüntünün bir sesi mi var,yoksa her sesin bir görüntüsü mü?!
Sayfa 42