rAbİA

rAbİA
@okurunkaleminden
“Bütün günün meşguliyetlerinin ardından eve gelip Fatıma’nın yüzüne baktığımda bütün gam, üzüntü ve yorgunluklarım yok olup giderdi.” Hz.Ali~
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatı nasıl da yanlış anlamışsın, küçüğüm.
..ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
''Çünkü kurallarını asla öğrenemediğim bu dünyada kimin özgürlüğünü savunsam benim ölmemi istedi.''
Kötülüklerin büsbütün egemen olduğu namussuz çağ bu biliyosun