Ölüm.. Sonsuzmuş gibi yaşadığımız hayatlarımızın, canımız ne zaman isterse telafi edebileceğimizi sandığımız hatalarımızın,çok geç olabileceğini hiç bilmiyormuş gibi ağırdan almalarımızın şaşkın seyircisi…
Sayfa 496
Çevremizdekilere karşı davranışlarımızda dikkatli olmamız gerek. Çünkü her ölüm geride kalan bir avuç kimseye öyle düşünceler miras bırakır ki yapılabilecekken yapılmamış, unutulmuş, boş verilmiş şeyler... Onarılabileceği halde onarılmamış kırgınlıklar, giderilmemiş eksiklikler... İnsan için bunlardan daha acı bir düşünce olamaz! Hiçbir pişmanlık, iş işten geçtikten sonra duyulan pişmanlık kadar acı değildir. Kendimizi acıdan korumak istiyorsak bütün bunları vaktinde anımsayalım...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fani olan bu dünyada..
Artık sen ömründen tek bir gün kalmış gibi hazırlıklı ol.. Ölüm meleğinin gelmesine kendini hedef olarak kabul et, bir gün o ok sana da dokunacaktır.
Sayfa 50 - Gelenek Yayınları·Kitabı okuyor
Divitten,mürekkep hokkasından,bir yaprak kâğıttan korktuğum kadar bir kılıç ya da tabancadan korkmam
Sayfa 47·Kitabı okuyor
Alıntı
Ölüm
İnsanlar tüm dikkatlerini yaşamaya veriyor, ölümü ise düşünmüyorlar bile.
Sayfa 16 - Dedalus Yayınları·Kitabı okuyor