Özgür Coşkun

Özgür Coşkun
@oozyy
Şimdi gidiyorsun. git Gözlerin durur mu Onlar da gidiyorlar, gitsinler Oysa ben gözlerinsiz yapamam bilirsin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güzel olan Her günü seninle tekrar tekrar yaşamak Erimek yarını olmayan zamanlarda Durdurmak bir yerde bütün saatleri Bütün kuralları kırıp parçalamak Sonra varmak o yerlere Mevsimlere dur demek Kar yağarken çiçek açtırmak ağaçlara Güneşi bir akşam saatinde tutup bırakmamak Sonra doldurmak ay ışığını kadehlere Delicesine içmek Ve unutabilmek her şeyi ansızın Sevmek seni en yücesiyle sevgilerin Birlikte geçmiş, gelecek bütün çağları aşmak Güzel olan Sevmek seni Tanrılar gibi Seninle Tanrılaşmak...
Herkes fazlasıyla sevmiş ben eksikleriyle de sevmiştim oysaki
Öyle bir ufak vardık ki Artık yalnız değiliz sevgilim Gerçi gece uzun Gece karanlık Bütün korkulardan uzak Bir sevdadır yaşamak