-Evet albayım, o başka. Karşılıklı güven olduktan sonra, her şey yapılabilir.
-Peki, neden sana taarruz edilince, aynı mantığı tatbik mevkiine koymuyorsun? Neden, sözleri değil de insanları itham etmeye kalkışıyorsun hemen?
-Çünkü albayım, ben de başkayım.
Sorarlarsa, “Ne iş yaptın bu dünyada?” diye, rahatça verebilirim yanıtını:
“Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyarın arasına doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından...”