Acımasız, haksız olanlara daha iyi davranır, boyun eğersek, kötülere fırsat vermiş oluruz. Bu kez kötüler hiçbir şeyden korkmadıkları için iyi olmaya çalışmazlar, gitgide daha kötü olurlar.
"inanır mısınız, bazen öyle sıkıntılı, öyle bunaltıcı
günlerim oluyor ki, gerçek bir hayatı yaşamaya
gücümün yetmeyeceğini, gerçekleri kavramakta
çok geri kaldığımı, duygularımın körleştiğini
hissediyor, kendi kendime lanet ediyorum.
Hayaller içinde geçirilen gecelerden sonra
ayılmanın, gerçek dünyaya dönmenin ne kadar
korkunç olduğunu bilemezsiniz."