Durunnn. Siz evlenemezsiniz çünkü kardeşsiniz.
5/10
·326 syf.··
2026 95. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2026 01:08
Xander hayatımda senin kadar avelini görmedim. Yani duyduklarını Kim’e anlatmak yerine yıllarca kızı ağlatıp durdun mu? Kim o kadar yalnız bir karakterdi ki yalan yok Xander’ın sürünüşürünü okumak isterdim. Ah Ah nerede Astrid? ~Spoiler~ Olay özetle şu; ikisinin anne ve babaları zamanında birbirlerini aldatmışlar. Kızın annesi ve çocuğun babasının konuşmasını Xander duyuyor, aşık olduğu çocukluk aşkının aslında kardeşi olduğunu sanıyor ve yıllarca uzak durmak için nefret ettiğini haykırıyor.  Sonra biz öğreniyoruz ki kızın gerçek sandığı babası aslında çocuğun gerçek babası, çocuğun gerçek sandığı babası da aslında kızın gerçek babası. Ve bunlar diyorlar ki babalar olarak ikimizde aldatıldık birbirimizin çocukları büyütelim sbjsjsjsjsj Bunlar karşı komşular hahahaha Fıkra bu kadar Bunlardaki genişlik konya ovasında yok sjsjjsjss Neyse Xander ve Kimberly kardeş olmayınca sevgili olalım diyorlar hsjsjsjsks Rina sen tam bir delisin Levi > Xander > Aiden
Black KnightRina Kent · Blackthorn Books, LLC · 2025166 okunma
Amerikan rüyasından
Puan vermedi·160 syf.··
2026 1. kitabı
Kitap ertleme durumunuz var ise bunu en güçlü şekilde sizi rahatsız edenden başlamayı ve parçalayarak halletmenizi söylüyor özetle. Teknolojiyi doğru kullanmayı ve odaklanmanız için sizin belirlediğiniz zamanda kullanmayı söylüyor. Mail mevzusu bunda da var da bizim ülkede pek mail yogunluğu yok öyle ama uyarıcıları var. Kapitalizim sistem çökse bile kendinde değil sizde hata bulur bireysel olarak kendini niye kurtarmadın diye. Kapitalist bir kitap iyi çalışan olmanı robot olmanı öğütler
Ye O Kurbağayı!Brian Tracy · Arıtan Yayınevi · 20181,622 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·448 syf.··
2026 36. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 19 Haziran 2026 22:27
Merhabalarrr, umarım herkes iyidir! Bugün yakın zamanda bitirdiğim Gölge ve Kemik incelemesini yapacağım. Biraz geç kaldım inceleme yazmak için ama geç olsun güç olmasın 𑣲⋆ (Spoiler yok, rahatlıkla okuyabilirsiniz) Öncelikle ben bu kitaptan hiç spoiler yememek için çok uzun bir süre dayandım. Hedefim Kargalar Meclisi ve Sahte Krallık okumaktı, ama ben bir seriyi yarım yamalak okumayı sevmem, o evrenle ilgili her şeyi bilmek tüm karakterleri tanımak isterim. Uzun soluklu seriler çok hoşuma gider. Bu yüzden tüm seriyi almıştım. Çoğu kişi de Gölge ve Kemik üçlemesini beğenmiyor anladığım kadarıyla çünkü gördüğüm incelemeler ve aldığım yorumlar baya sabır duasıydı hep bana. Herkes bunun kitapla ilgili olmadığını, sadece kargalar meclisi kadar iyi olmadığını ve ana karakterin biraz salak olduğunu söyledi. Ben yine de şans vermek istedim çünkü ben de çok zeki falan değilim ahqsoxhwlfjf. Sonuç : Kitabı 0 spoiler ile okudum, hiçbir şeyi bilmiyordum ve dannn diye daldım kitaba. Kitabı okurken oldukça eğlendim, saray entrikaları olsun, yazım dilinin basitliği olsun beni sevindirdi. Daha ağır bir şey beklemiştim çünkü bu kitap yüzünden reading slump'a giren çok kişi gördüm, bu yüzden çok korkmuştum. İhtiyacım olan son şey bir reading slump şu anda. Ama kitap baya aktı, gitti. Su gibi akıp gitti, bir günde bitirdim diyemem, bir sürü işimin arasında okudum kitabı ve yavaş yavaş sindire sindire okumayı tercih ettim bu yüzden uzun sürdü, yani AŞIRI AKICIII!! diyemem ama akıcıydı yine de. Sadece olaydan çok Alina'nın iç monologları olduğu için okurken "tamam sus artık" dediğim yerler çok oldu. Neyse ki iç monolog okumayı seviyorum, özellikle Alina gibi saf salak karakterlerin, çünkü kendi dertlerimi bir süreliğine unutabiliyorum... Gelelim şimdi biraz daha detaya. Karakterlerden bahsedeyim. Bu
Gölge ve KemikLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20207,5bin okunma
Bir masaldan daha fazlası.
7/10
·312 syf.··
2026 17. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 23 Haziran 2026 19:44
İvit bu kitap, basit bir çocuk kitabı olarak da okunabilir; küçük prens gibi ya da hayvan çiftliği gibi anlamlı bir metin olarak da okunabilir. Fekat ben pek fabl tarzı sevmiyorum yaa:) (müdürümüz örtmenler günümüzde hediye ettiğinden okudum:) fekattt pişman değilim:)) Kitapta; Alice, fiziksel kuralların işlemediği bir yeraltı dünyasına düşer. Alice'in çocukluktan gençliğe geçiş sorgulamalarına, gerçekliği anlama çabalarına şahit oluruz. Alice bize şunları öğretir; bir şeyin adının olması, yani bizim o şeyi o isimle adlandırmamız, aslında o şeyin bize ne olduğu ile ilgili net bilgi vermeyebilir. Dünya, bir yanılsamadır:) Alice'nin büyümesi ya da küçülmesi aslında karakterin, öz benliğin sürekli bir değişim halinde olduğunu bize gösterir. Harikalar dünyasındaki krallar ya da kraliçeler yetişkin dünyasının bazen gereksiz kurallarını ve otoritesini bize yansıtır. Özetle Alice, sorgulama, inkar, merak ve umut duyguları içerisinde bir anlam arayışı içindedir... (Ah Alice, sen bir de bizim Hay b.Yekzan'la falan karşılaşsaydın, o anlam arayışını çook güsel bir finalle taçlandırırdın da neysem oralara hiç girmiciğimmm:) Fabl ve masal sevenler buyursun efenimmm:) teşkürleeeerrr:)) kısa keseyim kellem uçmadan:) wqfjjf
İnceleme & Yorum
Alice Harikalar Diyarında - Alice Aynanın İçindeLewis Carroll · Yakamoz Yayınları · 2019960 okunma
4/10
·96 syf.··
2026 22. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 23 Haziran 2026 16:24
Kitabı ilgimi çektiği için alıp okumak istedim ama kitabın son okuması hiç yapılmamış gibiydi. Özellikle ilk iki bölümde cümlelerin başının ve sonunun alakasızlığı çok fazlaydı. “BU” kelimesi büyük yazılmış. Evet anlıyorum kız neşesini ifade ederken ilgi çekmek için büyük yazmak istemiş olabilirsiniz ama başka ifadeleri nitelemek için de BU’yu büyük yazdığınızda çok saçma ve alakasız bir şey ortaya çıkarmışsınız. Sanki biri tümünü bul özelliğinde “bu” kelimesini seçip hepsini büyük yapmış gibiydi. Özetle konu güzel ama kısa olmasına rağmen zor okunan bir kitaptı.
Kız NeşesiBuket Uzuner · Everest Yayınları · 2026310 okunma
BEYAZ LEKE MAHKUMİYET İNCELEME ELEŞTİRİ (SAYILIR)
Puan vermedi·764 syf.·
2026 22. kitabı
Kitap hakkında yazılan neredeyse tüm incelemeleri okuyup o şekilde bir inceleme yazdığımı belirtmek isterim... Wattpadd kitabı olması sebebiyle eleştiri alması çok doğal, zira ben de bu yönünü; cinsellik, şiddet vb. Unsurlar ile sığlaştırılmasını eleştiriyorum. Ayrıca bu kitaptan edebi derinlik beklemek başlı başına bir hata olacağını biliyorum. Çünkü kitap zaten distopik bir anlatımla (az çok sosyal medya kullanıyorsanız anlarsınız) Aslı Arslan 'ın genç okurları ile kurduğu bağı temsil eden bir kitap. Bu kitap bana henüz ortaokuldayken arkadaşlarımın önerileri üzere okumalıyım gerekliliği vermişti. Wattpadd okumadığımdan daha sonra okumayı, yaşımın gerekliliği olarak gördüm. Kitapta flörtleşmeler, temaslar, karşılıklı bir erkekle henüz ilişkiniz dahi yokken alkol içme hayalleri kurmalar vs. Oldukça normal lanse edilmiş. Ben müslüman ve hassasiyeti olan bir insan olduğum için en büyük eleştirim bu oldu. Zira yaş ortalaması belki 10-18 olan bir kitleye bunları sunmak, üstüne üstük cinsel içerik vs. Yayımlamak bence pek doğru değil... dürüst olacağım hiç mi okumadım böyle şeyler, elbette okudum ancak irademe hakim olup bu sahneleri atlayarak okudum. Eleştireceğim ilk nokta bu. İkincisi ise güzel bir eleştiri; mesela Marco T. , Javier G gibi karakterler var ve bunların kişilik özellikleri hikayeye az da olsa muziplik katıyor. Üçüncü ve son eleştirim ise, işkence sahnelerinin biraz ballandıra ballandıra anlatılması. Zira 16 yaşında olmama rağmen beni bile etkileyen sahneler oldu. (Sizi etkilemeyebilir) Bütün bunlar gözönünde tutulduğunda sonuö şu oluyor; biz gençler gördüklerimize alışıyor, okuduklarımızı hayal ediyor ve dinledikçe pekiştirerek onları geleceğimiz haline getirmeye çalışıyoruz. Ve özetle anlatacak olursak kanaatime göre 16-20 yaş okuyabilir yaş sınırı
Beyaz LekeAslı Arslan · İndigo Kitap · 20246,2bin okunma