Okullarda çocuklara doğru dürüst bir eğitim vermiyorlar.
Hayatı anlamanın metodunu öğretmiyorlar. İnsanların ruhlarında gizlenmiş olan duyguları uyandırmıyorlar.
Milyonlarca insanımızın beyinleri işlenmemiş çorak topraklar gibi duruyor, hiçbir meyve vermiyor.
"Ben bugün büyük bir hata yaptım ve evden çıkarken sizleri ne kadar sevdiğimi söylemeyi unuttum. Böyle önemli bir şey unutulur mu hiç? Ne yapalım bende geri döndüm."