narsist insanın aşkı da narsistçe olur. kadın ya da erkek pek fark etmez, böyle biri aşık olmayagörsün, pahalı ve ışıltılı ama aslında içten içe sevmediği bir oyuncak bulmuş hırçın ve hırslı bir çocuk kesilir. alır oyun nesnesini eline, kurcalar ve bozar. narsist insanın aşkı muhakkak hırpalar.
"dinlesen dünyayı, duyacaksın: insanoğlu insan, siktir git buradan! ama inat edersin. yaşayacaksın. yer çekimi var. gidecek bir yer yok. sürekli olarak kovulduğun, seni yutmak için sarsılıp yarılan bu dünyada yaşamaktan başka çaren yok. mars çok uzak! insanın dünya üzerindeki yaşamı bir rodeo. hortumlar, çığlar, seller, depremler. elinde kürek, savaşırsın. burası benim evim, diye bağırırsın. siktir! burası bir ev değil! burası hiçbir şey değil! dünya, insanın kabuğu değil. burası bizim yuvamız değil. biz, yer çekimiyle dünyaya zincirlenmişiz. kim bilir nereden kovulduk? cennet mi? hiç sanmıyorum. hem de hiç!"