Struma olayı, başta İngilizler, Amerikalılat ve Almanlar olmak üzere tüm Batılıların, dünyaya uygarlık dersi vermeye yeltenen o Batılıların, ikiyüzlülüklerini, acımasızlıklarını, vahşiliklerini, insanlıktan nasiplerini almamış olduklarını... tarihin sayfalarına kapkara harflerle kazımıştır.
Heyecanlı, akıcı fantastik. Ben Emika'nın yerinde olsam ne yapardım düşencesi ve kim bilir ilerleyen dönemlerde gerçekten bu teknolojiyi yaşar mıyız? düşünceleri kitap bittiğinde beyninizde yankılanıyor.
Artık bazı şeyler daha anlamlı. Birçok dini simge ve inanışın temellerinin Sümerlerden geldiğini öğrenmek ufuk açıcı oldu. Kesinlikle okunmalı. Şüphelerden arındıyor insanı.