F.D.

"Gerçekte hep yalnızdım, hiçbir yerde kendimi evimde hissetmedim."
X’den takip edin beni. ‘emrpuzo’
Alıntı
F.D.
Dünyanın en zor hislerinden biri diyebilir miyiz 😀
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beni en çok sıkan insan tipi
Tüm destekleyici argümanı reddeden insanın tipik cevabı şöyledir: Artık hayattan bekleyecek bir şey kalmadı. İnsan buna nasıl cevap verebilir?
Bölüm 2·Kitabı okudu
F.D. isimli okura yanıt verildi
F.D.
İnşallah 🙏