Yaşasın asil yalnızlığım
❝İnsan bütün hayatını, sonunda yalnız kalmak için yaşıyor sanırım.❞
Sayfa 38 - Kırmızı Kedi Yayınevi 5.Basım·Kitabı okuyor
Alıntı
Bulabildik mi; henüz değil
“fani ömrümde hiçbir zaman huzur yüzü görmemiş bir kadını -annem- o kadar çok gördüm ki bir kadına haksızlık etme huyu edinirim diye ödüm kopuyor, bundan dolayı ona zarar vereceğime kendime verir, azıcık sıkıntıya memnuniyetle katlanırım.”
Alıntı
Bir şeylerle uğraşmam gerekiyor. Bununla düşüncelerimden uzaklaşıyorum...
Alıntı
Seninle kavgam kalmadı! Kendine iyi bak...
Alıntı
"Geçmişim günahlarla dolu. Bugün geriye baktığımda, sadece harcanmış yıllar görüyorum artık ... "
Sayfa 196·Kitabı okuyor
İçimdeki bataklık oymuş.
Sayfa 194·Kitabı okudu
Alıntı