Ebrar

Ebrar
@postscript
Hiçbir dilde söylenmemiş Hiçbir dilde yazılmamış Sözler ve şarkılar içindeyim.
Reklam
"Gerçekten de, gece, lamba yanıp rüzgâr camları sarsarken, bir kitap alıp ateş başına oturmaktan daha güzel bir şey var mıdır?"
Sayfa 70·Kitabı okudu
Edebiyat
“Sevgilisi ile ancak şiirlerinde birlikte olabilmektedir.”
Sayfa 141 - Can Sanat Yayınları
Edebiyat
''Azıcık mutluluk, herkes için iyi olur. Ama hiç kimse azıcık mutluluk istemez. Ve mutluluk fazla büyük oldu mu, değeri azalır.''
Sayfa 251