Dolunay Devrim

Dolunay Devrim
@queenliiee
"İtiraf ediyorum, kitap okumak kadar eğlenceli bir şey yokmuş! İnsan kitap okumak dışında her şeyden çabucak sıkılıveriyor. Kendime ait bir ev sahibi olduğumda, şöyle muazzam bir kütüphane edinmeyi başaramazsam kahrolurum."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ülkeyi değiştirmek olanaksız. Gel konuyu değiştirelim.
Edebiyat
Ben ortaçağda yaşamalıydım. Sabahları, Montaigne gibi oda orkestrasıyla uyandırılmalıydım...
BÜTÜN ÇOCUKLAR, BİR KEZ OLSUN, ANNE VE BABALARINI CEZALANDIRMAK İÇİN ÖLMEYİ DÜŞÜNMÜŞTÜR MUTLAKA. VE NEDENSE HEP AĞLAMIŞLARDIR DÜŞÜN SONUNDA...
Sayfa 14·Kitabı okudu