"Berzah... Hiç mi sevmedin sen beni?"
"Sevdim... Ama aşık olmadım sana. Seninle bir ömür geçirme düşüncesi bana çok ağır geldiğinde fark ettim sana âşık olmadığımı. Ve içimdeki ufacık sevgi bastıramadı nefretimi."
" Yalan mıydı hepsi?"
"Yalan değildi. Hepsi gerçekti. Ama içinde aşk yoktu. Sadece... Heyecandı belki de bilmiyorum."