Cenâb-ı Osman (r.a.) in 12 senelik hilâfetinin 6 senesi çok güzel geçmişti. Çünkü Allah Resûlünün sahabileri o zaman hayattaydı. Artık muazzez sahabîlerden birçoğu ebediyet âlemine göç meye başlamıştı. İslâm devletinin sınırları genişlemişti. Elbette ki sahabilerle onlardan sonra gelenler bir olamazdı. Sırf bu yüzdendir ki eski saadetli günler yavaş yavaş rüya olmaya başlamıştı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖