Rabia Demirbilek

Rabia Demirbilek
@rabiliyaa
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!
Sayfa 15·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne geliyor içimden biliyor musun? Ne geliyor? Seninle el ele dolaşmak,sabahlara kadar dolaşmak geliyor.
Alıntı
Seni seviyorum " demesini isterdim, eğer bu çılgın umut gerçekleşmeyecekse... İsteyecek başka neyim var?
Alıntı
"Çok tuhaftı! Ağlayamadım; ama ruhum paramparça olmuştu."
Sayfa 72 - Can Sanat Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
+Seni sevdiğine inanıyor musun? -Evet, seviyor. +Yürekten mi? -Bundan hiç kuşkum yok +Öyleyse geleceğine inan.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Edebiyat