"insanın kimsesi yoksa,hiçbir yere gidemez.herkesin gidebileceği bir yeri olmalıdır. çünkü öyle bir an olur ki, İnsanın mutlaka bir yere gitmesi gerekir.
"Aslında sadece yaşıyorum, yeşilleniyorum, çiçek açıyorum, soluyorum, hep aynı noktada duruyorum bir ağaç gibi ve bırakıyorum üzerimden sakince geçip gitsin insanların acıları ve neşeleri..."