Rasim Demir

Rasim Demir
@rasimdemir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onun yanında kendimi evde hissettim. Ve olmak istediğim tek yer evdi.
ßenim yalnızlığım insanlarla dolu..
Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur
“Ve eve döner gibi yapıp, Kendime döndüğüm her akşam Anladım, yüreğimde doldurulmamış Uçurumlar olduğunu.”
Sayfa 7