Bu kitapda doğru şeyler kısmen olsada adam hıristiyanlığı övüyor bir yandanda şimdiki hıristiyan topluluğunu eleştiriyor hıristiyan topluluğun yanlış yolda olduklarını beyan ediyor
Kur-an ve sünnete bağlı peygamberin metodunu izleyen itikadı oldukça kuvvetli ibadete düşkün her konuda Allaha tevekkül eden muttaki bir lider dindar bir devlet adamıydı.
Vermek istemeseydi isteme duygusunu vermezdi Allah bir köy muhtarsız olmaz bir iğne ustasız olmaz bir harf katipsiz olmaz nasıl olur da muazzam bir sekilde yaratılan bu kainat sahipsiz olur
Bu eser ile birlikte bazı şeyleri daha iyi anlamaya başladım ve bu kitap bana çok şey öğretecek gibi bu kitapta verilmek istenen mesajı çok iyi anlamak lazım