Red and Prag

Red and Prag
@redzen
“İnsan bazendir, daima değil..”
- Peki neyi bekleyeceğiz Zeze? - Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İçimizde şeytan yok. İçimizde âcizlik var, tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var."
Edebiyat
"Ne kadar çok seversiniz sevin, insanın hiç görmediği bir yüzü yavaş yavaş unutacağını da anladım..”
Edebiyat
“Herkesin başkasını konuştuğu Bu aynalar pazarında Seni kimselere Söylemeden öleceğim..”
Şiir
Evren kayıtsızdır. Aptalca planlarımızı umursamaz, ya da hassas kalplerimizi.
Edebiyat