"Nasılsın toparladın Kamil? Nasıl böyle mutlusun?"
Bana annesini alıp giden dalgaya bakıyormuş gibi baktı ve yeniden gülmeyi başarabilen insanların muamması için birkaç cümle bıraktı...
"Toparlayamadım doktor"dedi. "Emin ol kimse toparlayamıyor.Sadece başka türlü dağılıyor..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne desem az kalır.Kitap hem içimdeki çocukla kavgaya tutuştu hem başını okşadı bazende ne yapacağını şaşırdı.Her bireyin (her ne kadar yazar kadınlara hitaben yazsada) ebeveynlik bilinçaltımızı (çocuğumuz,alt kademede çalıştırdığımız stajyerler veya öğrencilerimiz gibi) tetikleyen kim varsa onun ve kendi içindeki çocukluğun yarım kalmışlığı için okuması gerekir. Kitabın içindeki çalışmalarla kendi içsel çatışmalarımızı yönlendirebileceğimizi düşünüyorum.