Rena

Rena
@rgkck
𓏲 ⋆˚࿔
İnsanın en iyi tanımının "iki ayaklı nankör varlık" olduğuna inanıyorum.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Boş yere canı yanmaz insanın.Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair, ya da bir fazlalık vardır geçmişten gelen.
Edebiyat
Mutlu uyumak lazım azizim.. Madem uyku yarı ölüm halidir, O halde mutlu ölmek lazım; Her gece...
Edebiyat
Yüzüm kime dönük olursa olsun yüreğim hep sana dönük olacak.
Edebiyat
Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma derdi, boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı, özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna...
Edebiyat