Rena

Rena
@rgkck
𓏲 ⋆˚࿔
Ki eğer sen bu isen, özür dilerim. Bilmeden sevdim.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Üzecekler seni, çok üzecekler. İşte o zaman geleceğim aklına.
Edebiyat
Bizde unutmuş gibi yaparız, hiç kırılmamış, ağlamamış gibi.
Edebiyat
Sen kendini ne sanıyorsun Lavinia? Altı üstü her şeyimsin.
Edebiyat
Neymiş efendim? hiçbir işin sonunu getirmemişim. Siz başlamayı bile göze alamadınız.
Edebiyat