bir çalar saat gerek ölümün başucuna arasıra da bir gökyüzü serin yürüyüşlü.
Zulüm, Soykırım ,Adalet
Normal hayata dönmesini çok isterdim. Normal hayat mı kaldı diyeceksiniz ? Haklısınız .Uygar batı Ortadoğuda saat başı çocukların ,kadınların tepesine tonlarca bomba atıyor.Gazze'de kıtlıktan ,amborgadan, açlıktan binlerce insan kırılıp gidiyor, insanlık susmuş, hepimiz gözümüzün önündeki rezaleti çaresiz şekilde izlemeye devam ediyoruz.Normal hayat kalmadı çok doğru söylüyorsunuz...
Sayfa 152
Reklam
Gürültülü çocuklarla, oyuncaklarla ve sürekli hareketle dolu olan sınıf onu ne yapacağını bilemez durumda bırakmıştı. Bir zamanlar ondan ne beklenildiğini bildiği ve bunu başaramadığında nazik tepkiler aldığı zamanlar bitmişti ve artık neler olduğunu anlayamıyordu. Her hafta pek çok saat sağlıklı ve olumlu deneyim yaşasa da, ötekileştirildiği veya alay edildiği saatler bunları kolaylıkla gölgede bırakabiliyordu.
Sayfa 299·Kitabı okuyor
Psikoloji
“Siz tek birinin sıcaklığının peşindeyseniz, koca dünya sarıp sarmalasa ne fayda! Üşümekten kurtulamazsınız. Psikoloji ve matematik bilimleri birbirine hiç benzemiyor. Kalple ilgili çıkarma işlemlerinde gidip komşudan bir onluk alamazsınız. Onun yerine tutar kendinizi sıfıra tamamlarsınız. Ben de öyle yaptım. Beni istemeyenleri ben hiç istemedim. Başkaları kalbimi kıracağına, bizzat kendim parçalayıp, artık doğru vakti göstermeyen bir saat gibi cebimde taşımayı seçtim. Sevmenin ve dokunmanın ancak acı vereceğine inandım belki de. Böylece bir kirpinin hüzünlü merhametiyle kapandım içime.”
Ölümün ne gün ne de saat bildiğini düşünmek çok hüzünlü... Hiç yoktan ölüveriyor insan...
Sayfa 173 - CAN SANAT YAYINLARI·Kitabı okudu
1000Kitap
3 Eylül
Hatıralarımın açıklanamayan bir yanı var, beni dizginsizce çekiyor, öyle güçlü çekiyor ki birkaç saat çevremdeki her şeye karşı duygusuz kalıp her şeyi, gerçek her şeyi unutuyorum.
Sayfa 145 - CAN SANAT YAYINLARI·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
Reklam