sanatsalbisey

sanatsalbisey
@sanatsalbisey
Anne. Ben iyi değilim. Neyi tuttuysam elimde kaldı. Atladığım her öğün için üzülen sen, ruhumdan akan kanı görsen, nasıl dayanırsın bilmem.
Sayfa 183·Kitabı okudu
Alıntı
sanatsalbisey
İstesemde söyleyemem ben ona....
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Normlar hiyerarşisinde hocanın ısrarla anlattığı kısım :)
Gönderi kullanım dışı
sanatsalbisey
Ada ben ayrılmak istiyorum...
Onunla karşılaşmamak için elimden geleni yapardım… Ama karşılaşırdık da! Çünkü ben karşılaşmak için de elimden geleni yapardım...
Sayfa 134 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Mevhibe ÇETİN isimli okura yanıt verildi
sanatsalbisey
Daha nice satırlara denk gelirsin üzülme:)