Son sayfasına kadar "Katil uşak mı çıkacak?" sorusuyla okuduğum bir kitap bitirdim az önce. Agatha Christie yine nefis bir eser bırakmış bize, en az Doğu Ekspresinde Cinayet kadar heyecanlı geçen bir kitaptı bana göre. Agatha'yı okumayı özlemişim bunu farkettim bundan sonra daha sık okuyacağım.
Sen sanıyor musun ki küçük ve zavallı insanoğlunun yeryüzündeki sefil hayatının, ölümünün ve yaşamının, varlığının veya yokluğunun dünyada bir etkisi olacak?