Kendi masalımda figüran seçildim. Ne garip bir cümle değil mi? Bir ömrü yaşarken, bir gün dönüp arkana bakıyorsun ve fark ediyorsun ki; başrolünde olman gereken hikâyede, kendine sadece küçük bir yer vermişsin. Hep başkalarının mutluluğunu önemsemişsin. Başkalarının hayallerine alkış tutmuş, başkalarının yaralarını sarmış, başkalarının hikâyelerinde kahraman olmaya çalışmışsın. Ama sıra sana geldiğinde. Kendini beklemeye bırakmışsın. Bir gün aynaya baktım ve şunu fark ettim: Ben kendi masalımda figüran seçilmişim. Kendi isteklerimi ertelemiş, kendi duygularımı susturmuş, kendi hayallerimi bir köşeye bırakmışım. Herkese yer açarken kendime yer bırakmamışım. Oysa bu hayat benimdi. Bu hikâyenin kahramanı olmam gerekirken, sahnenin en arkasında durmuşum. Kendi sesimi duymak yerine başkalarının seslerini dinlemişim. Ama artık anlıyorum. İnsan bazen kaybolarak kendini buluyor.
karmaşık
Ne seçilmişim ne dert ederim Sen gözlerine keder eklersin Dizme ipe şiirler, olmasın adım zikrin Söyle benden daha ne beklersin? Çiçeksen bende solarsın Pencerenden bakma yollara Gülüşsen hemen ağlarsın Etme! Karanlığıma düşersin. Onca söze bu ısrarın niyedir? Sevmeyene özleminle yanarsın Gel diyorsun aylar oldu gelmedim Gelmeyene yol gözlemen niyedir? Sözün gelmez sol yanım taş duvardan Bilirim gönlün geçmez bu sevdadan Anla beni kanıyorum yaradan Bu sitemin bu serzeniş niyedir? Kaleminde sakladığın hüznünü Anlıyorum görmeden de yüzünü Gel kabul et artık sen de sözümü Kendini bu üzüşün niyedir?... Bişnev...
Kalbizm
Reklam
Sanki bazen... Kitaplar kendi aralarında pay ediyor beni ... Belki anlık, belki saatlik, belki ömürlük... Bi kitaptan diğerine serpilmeyi seviyorum. Okuduğum bi yazı yahut başlık ekseninde gözüme çarpan bi konuya dair elimde başka bi kitabın olması da nasip değil mi¿ #277530523 Hazır konu dergiden açılmışken yanıbaşımdaki diğer dergiye göz gezdirmek istemiştim...oysaki ona başlayalı aylar oldu... ama dedim ya birkaç yazı okumuşum öyle kalmış...nasip şimdininmiş... Ey Bekleyiş! demiş Olgun VERİM Nedamet Dergisi - Vefa Sayısı (Kasım 2023) 'te... Ve eklemiş... Beklemeye Övgü düştü aklıma, kitaphanemde olması da ayrı bi tevafuk oldu... Beklemek... Onlar beni beklerken, ben de onları beklemişim Onlar okunmayı isterken, ben de okunan kişi olarak seçilmişim... Okumak yolundaki tevafuklar yolu aşılır kılarken, süreci lezzetlendiriyor. Elhamdülillah. Rabbim istifadeli okumaklar nasip etsin. Amin ecmain.
Kardeşimle köyde hafızlık tekrarı yapıyoruz. Gerçekten insan sevdiği şeyler için her türlü fedakarlığı yapabiliyormuş. Allah beni hep ayetleriyle bir eylesin, amin. Geçen bir tanıdığım dedi ki "neden hafız oldun? atansaydın hemşire olarak" Allah seçtiği kullarına yüklüyor elhamdulillah seçilmişim dedim, başka ne denilir ki 💞 Evet atanabilirdim ama iyi ki hıfz yoluna çıkıp bu yolda gayret etmişim ve hafızlıkla şereflenmişim Rabbim çokça hamd. O kadar güzel bir nimetle nasiplendim ki sevgisi yüreğimde en güzel hisse sahip 🥹💞 Fâtır Suresi 32.ayet: Sonra biz kullarımızdan seçtiklerimizi o kitaba mirasçı kıldık.
Din
Yalnızlığı Bastırmanın en kibar yolu:KİBİR
Kimse seni savunmadıysa, sen kendine bir duvar örersin. Ama bu duvar tuğladan değil — üstünlükten yapılır. Dersin ki: > “Ben zaten hep farklıydım.” “Ben seçilmişim gibi biraz.” “Beni herkes anlayamaz, o yüzden yalnızım.” Ama bu cümlelerin altı kırık bir çocuğun ağzı titreyerek söylediği sessiz feryatla doludur. Yalnızsındır. Kendini anlatmaktan yorulmuşsundur. Ve artık şöyle dersin: > “Anlamıyorlarsa, anlamsızlar.” İşte tam o anda, kibir devreye girer. Sen hâlâ kırılmasın diye içindeki o yumuşak tarafı taşla sararsın.
Psikoloji
Evin kölesi seçilmişim baska açıklaması olamaz bunun
Reklam
Reklam