İnsanlar birbirleriyle yarışır, kimisi kazandığını sanır oysa hayat kazanılacak veya kaybedilecek bir yer değildir. Herşey geçicidir, bütün hırslarımız anlamsızdır ve hırs bir insanın içinde var olabilcek en zavallı duygudur.
Kafamın içinde, dizlerimi kendime çekmiş, kendi zihnimin sınırlarına yaslanmış kendi kendime ağlıyordum ve beni sadece ben duyuyordum...
Senin seni duyduğun gibi...
Zaten kimse duyamaz seni, senden daha iyi; kimse duyamaz seni, senin seni duyduğun gibi...