sedef

sedef
@sedefrat
öğrenci
İstanbul Üniversitesi
istanbul
39 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Ölecek olduğumuzu doğduğumuz andan beri biliyoruz, bu yüzden de, bir bakıma hepimiz ölü sayılırız.
Reklam
''...öylesine güzel bir gökyüzünün altında bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?
Mesela neden senin odanda duran, sen sandalyende ya da çalışma masanda otururken, uzanırken, ya da uyurken, seni bütünüyle gören mutlu bir dolap değilim? Neden değilim?
Edebiyat
''...Ne kadar harika bir gün. Çay mı demlesem , kendimi mi assam karar veremiyorum...''
“Etrafınıza şöyle bir göz gezdiriniz! Gerçek hayat denilen şeyin ne olduğunu, nerede olduğunu bilmiyoruz bile! Kitaplarımızı, hayallerimizi elimizden alsalar, öylece ortada kalakalacağız.”