Adelina

Adelina
@sedefrcr
Bir makale okurken Simone de Beauvoir ile Simone Weil arasında geçen kısa bir diyaloğa denk geldim. Beauvoir, insanların hayattaki en büyük sorununun yaşamın anlamını bulmak olduğunu söylerken, Weil buna karşı çıkar ve insanların öncelikle açlık, yoksulluk ve acı gibi gerçek sorunlarla mücadele ettiğini savunur. Tartışmanın sonunda ise Beauvoir'a, “Hiç aç kalmadığın belli” der. Hayatta gerçekten en önemli olan şey nedir? Sanırım bu sorunun tek bir cevabı yok ve her insan kendi deneyimleri doğrultusunda farklı bir cevap veriyor. ...
Hayata Dair
Reklam
Siz hepiniz, delicesine çalışmayı ve hızlı, yeni, yabancı olanı sevenler, - kendinize katlanamıyorsunuz, sizin çalışkanlığınız bir kaçıştır ve kendi kendini unutma istemidir.
Alıntı
Yüreğim paralanıyor. Gözlerin sözlerinden daha iyi anlatıyor bana içinde bulunduğun tehlikeyi.
Alıntı
Yaşamı unutturan türden...
Hastayım ben. Her şeyi unutuyorum. Daha yaş kaç?
Alıntı
Hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu.
Alıntı
Reklam