"Yapamam İsmail Ağa. Korktuğumuzu anlarlar.
"Akıllarına bile gelmez korktuğumuz.Kalabalık hiç fitne fücur düşünmez.İyi niyetlidir."
"Gelir İsmail.*Kalabalık kadar zekisi dünyaya gelmemiştir.*"
Dinleyin beni. Öncelikle, geçen şey zaman değil, biziz. Bu eski bir mesele. Bunu Kant bile biliyordu. Fakat bizlerin bir bilinç noktamız var. Vücudumuzun yıpranması, beynimizin tükenmesi, hastalıkların bizi öldürmesi; bu, zamanın olması bilincidir. Oysa söylediğim gibi, zaman yoktur.