Semanur Tunç

Semanur Tunç
@semanrtnc
Kendimleyim...
İçimde çok büyük bir ağlamak var. Bir ağacın altında oturarak hem kendime, hem bütün insanlara, hem börtü böceğe, kurda kuşa. Bin yıllık gözyaşıyla ağlamak istiyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sesim,sessizliğin bir parçası olmuştu.
Anlatı
Biz kırıldık, daha da kırılırız. . .
Anlatı
"... her şeyin bir sonu olmaz mı? Gece sona erer, gündüz sona erer, ay öyle, yıl öyle..."
Anlatı