📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu insanlar bende ne buluyor, hiç anlamıyorum; birçoğu benden hoşlanıyor, benimle vakit geçirmek istiyor ancak birlikte yürüdüğümüz yolun mesafesi kısa olunca da içim acıyor.
Sait Faik okurken insan, bir cümlede hem hüzünlenip hem tebessüm edebiliyor.
Kitabın içinden en çok şu cümle kaldı aklımda:
“İnsan bir kere yalnız kalmaya görsün, artık hep bir yanını yalnız bulur.”
Tam olarak hissettiğim şeyi anlatıyor bazen.
Az ŞekerliSait Faik Abasıyanık · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20202,896 okunma
Bu kitabı okurken Sait Faik’in aslında insanın içini nasıl bu kadar iyi görebildiğine şaşırdım. Çok büyük olaylar yok belki ama o küçük anların, sıradan insanların içindeki derinliği öyle bir yakalıyor ki… Mahalle kahvesinde oturan bir adamın düşüncelerine ortak olmak gibi, sessiz ama dolu. İstanbul sokakları, deniz kokusu, yalnızlık… Hepsi o kadar tanıdık geldi ki, bazı satırlarda durup kendimi buldum. Kısa ama etkili bir yolculuktu benim için.
Mahalle KahvesiSait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 20219,1bin okunma