Seda

Seda
@senfoni12

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
14 günde okudu
·
Okunma: 11 Kasım 2022 00:00
·
2022 3. kitabı
Sabahattin Ali
7.3/10 · 55,9bin okunma
Reklam
Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.
Sayfa 20 - R.·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Başkaları olmadan yaşamak zor , başkalarıyla birlikte yaşamak da zor. Yaşamak hep zor. Sessizliği severken bir gevezeyle yaşamak, köy hayatını severken şehir hayatını seven biriyle yaşamak , gündüzü severken geceyi seven biriyle yaşamak...
Sayfa 53 - Jean - Louis Fournier·Kitabı okudu
Hayat
Tüm bunlar ne içindi ? Furlong merak ediyordu. Çalışıp durmak ve boyuna kaygılanmak . Kör karanlıkta uyanıp depoya gitmek , teslimata çıkmak , gün boyu oradan oraya koşturup durmak , karanlıkta eve dönüp ellerinin karasını temizlemeye uğraşmak , masaya oturup yemeğini yemek ve sonra yine aynı şeyin bir benzerini yaşamak üzere bir kez daha karanlıkta uyanmadan önce sızıp kalmak. Hiçbir şey değişmeyecek , hiçbir zaman başka bir şey , yeni bir şey yaşanmayacak olabilir miydi ?
Sayfa 31 - Furlong·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan