Başkaları olmadan yaşamak zor , başkalarıyla birlikte yaşamak da zor. Yaşamak hep zor.
Sessizliği severken bir gevezeyle yaşamak, köy hayatını severken şehir hayatını seven biriyle yaşamak , gündüzü severken geceyi seven biriyle yaşamak...
Tüm bunlar ne içindi ? Furlong merak ediyordu. Çalışıp durmak ve boyuna kaygılanmak . Kör karanlıkta uyanıp depoya gitmek , teslimata çıkmak , gün boyu oradan oraya koşturup durmak , karanlıkta eve dönüp ellerinin karasını temizlemeye uğraşmak , masaya oturup yemeğini yemek ve sonra yine aynı şeyin bir benzerini yaşamak üzere bir kez daha karanlıkta uyanmadan önce sızıp kalmak. Hiçbir şey değişmeyecek , hiçbir zaman başka bir şey , yeni bir şey yaşanmayacak olabilir miydi ?