serhat samur

Ben buradayım sevgili okuyucum,sen neredesin acaba?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyi ama, ya ben yanılıyorsam?.. –diye haykırdı birden.– İnsanoğlu aşağılık bir yaratık değilse ya?.. Yani genel olarak tüm insanlık, tüm insan soyu… O zaman geri kalan her şey bir boş inançtan, kuruntuya dayanan bir korkudan başka bir şey değil… O zaman… hiçbir engel yok… Zaten olmaması da gerekir!..

serhat samur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
176 günde okudu
·
Okunma: 12 Aralık 2021 19:43
·
2021 5. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,2bin okunma
Peki ,ağırlık gerçekten nefret edilesi , hafiflik de göz kamaştırici mıdır?
Sayfa 13·Kitabı okudu
Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım.Hayat, ancak böyle insanlarla bir araya geliyorsan yaşanmaya değer olur.