Aklım almıyor. Vallahi de billahi de anlamıyorum. Nereye bakıyorum yardım iletisi, ihtiyaç iletisi var mı diye rt yapayım, ekleme yapayım, birileri alıntı paylaşıyor, diğerleri konumu DEPREM ekleyip ruh hali paylaşıyor.
Arkadaşlar UYANIN! Daha şimdi şuan bile enkazlardan sesler geliyor! Kurtarılmayı bekleyen canlar var. Belki bir bebek, belki bir hamile, yaşlısı var. Her can için bir saniye bile önemli.
Kurtarılanlar var ama ihtiyaçları giderilemezse hayat yarışında kaybedecekler.
İçim kan ağlıyor bir şey yapamıyorum demeyin! Rt yapın bari teyitli, en yeni yardım/ihbar iletilerine.
Hiç mi bir şey yapamıyorsunuz? Benim kadar kitap kurdu var mı bilemem de, nefesimi kitaplardan değil, şuan enkaz altında olan canlarda tutuyorum!
Bari uyumadan, yemeden, gece nedir gündüz nedir bilmeden yardım için camını feda edenlere saygınız olsun!
Paylaşmayın bir kaç gün alıntı! Neden mi? Akışta öncelik Depremzedelere verilsin. Artık lütfeeeeennn diyorum!
Ben Azerbaycanlıyım. Benim kadar da mı yanmıyor canınız? Türkiyede bile değilim! Can kardeş ülkem için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Bari izin verin! Yol verin!
8 Mart 2023 tarihine kadar artık Sıkı Okur ve Premium abone olmaya gerek kalmadan 'okurlar' da fotoğraf paylaşımı yapabilecek sevgili okurlar. Deprem yaralarımızı sarmak için 1000Kitap olarak yapabileceğimiz bütün önerilere açığız. Hep beraber birlik içinde bugünleri de atlatacağız. 🙏
Sayın 1000Kitap1000Kitap Destek yetkililer, iletide fotoğraf paylaşabilme özelliğini geçici süreliğine tüm okurlar olacak şekilde genişletebilir misiniz, bazı şartları yerine getiremediği için fotoğraf paylaşamayan insanlar var en azından onlar destek bulabilsinler…