simay

simay
@simaybyndr
@simaybyndr·
·
sabitlendi
Gönlüm uçmak dilerken semâvî ülkelere; Ayağım takılıyor yerdeki gölgelere
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölüm hissinin kendisi korkunç bir şey, hele bir de insan ölmüş olduğunu hissediyorsa! Yaşlılar vardır gülümseyerek ölürler, uykuya dalıp rüyadan rüyaya geçer gibi ya da sönen bir lamba gibi. Peki ya sapasağlam bir genç var gücüyle ölüme karşı direnip ansızın ölürse ne hisseder?
İnsan ve Duygular
başkalarının sesleri kulaklarımda çınlıyor, kendi sesimi gırtlağımda duyuyordum.
Edebiyat
Gerçekten hiçbir şey olmayacak mı?
Anılarım, şeytanın kesesindeki paralara benziyor: Keseyi açınca içinde ancak kurumuş yaprak buluyorsunuz.
Edebiyat