simay

simay
@simaybyndr
''...bir tabut düşün içinde ben. içimde sen...''
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok."
Sayfa 425
Edebiyat
''...Beni anlamıyorlardı zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı...''
Sayfa 73 - İletişim Yayınları
Edebiyat
"anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim."
Sayfa 248·Kitabı okudu
Edebiyat