Artık önemli olduğunu hissedememenin çöküşe ve en sonunda intihara sürüklediği bir insan.İntiharıyla ölümsüz olmayı,akılda kalmayı,unutulmayan olmayı istiyor.Aslında içten içe gerçeklik arıyor ama o gerçeklik kendi içinde bile yok.Yaptığı her hareket,söylediği her söz bir oyundan ibaret.Kendisine samimi gelen bir sohbetten çok kıskanılmayı ve kin duyulmasını arzu eden,bunu isteyen bir kadın.Çok ilginç bir karakter ve kitapta bu karakterin gerçek olduğunun belirtilmesi onu daha da ilginç kılıyor.Bir insanın şöhret ve odak noktası olma uğruna yapabileceklerinin sınırının olmayışı korkutucu geliyor.Zweig her zamanki gibi çok güzel yazmış,çok kısa ama tadında bir kitap olmuş.