Orjinali kırmızı eşarp olan biz de selvi boylum al yazmalım olarak çevrilmiş efsane bir kitap okurken betimlemelerin içinde yüzüğümüz bir taraftan üşürken bir taraftan kalpleri ısıtan bir aşk hikayesi... her aşk mutlu sonla biter mi ? herkes sevdiğine kavusur mu dersiniz ... Minnet unutulmayan bir duygudur tıpkı ihanet gibi....ne yasadinda böyle bir yapıt ortaya koydun çok merak ederim eyyy üstad gerek konu geçişi olsun gerek konuları bağlama hiçbir açıklık bırakmayan herşeyin yerli yerine oturduğu ve sonunda da vay beee dedigimiz bir yapıt olmuş eline diline hissine yüreğine sağlık....ve son bir söz bu dünya bütün insanların ihtiyaçlarını karşılayabilir ama hırslarını değil...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖