Bazen, geceleri yatağımda doğrulup haykırıyordum: "Hırsız var! Hırsız var!" Milarepa için söylediğimi sanıyorlardı oysa asıl sitem ettiğim ölümdü; beni soymak için sakin,kendinden emin, engelenemez bir şekilde bekleyen bu maskeli hırsız, çoktan yaşam evime girmiş ve sinsice son saatimi kolluyordu.
Ne istediğini bilmeyen insanların istediği sen olabilir misin?
Kendini değersiz hissettiğin hiçbir yerde kalmak için ısrar etme
Sen bir hancı değilsin ki her konaklayan yorgunluğunu
emanet edip gitsin Gözlerinde hüzün, dilinde sitem, kalbinde ağrı bırakanlara
Yüreğinin başköşesinde yer verme
Umuduna, hayallerine sarıl
Yoksa iyi niyetinin bedeli gözlerinden akar
Bugün çizemediğin her sınır gün gelir senin üzerini çizer İyileşmek zaman ister,
Gerektiğinde vazgeçmeyi bilmeli insan
Dünün keşkelerine, yarının acabalarına takılıp bugünü heba etme
Unutma ki yara da sensin bu hikâyede, merhem de...