Bilin ki, dünyayı çok ciddiye alanların felaketi ölümdür. bu felaketten kaçma isteğidir ki, amerikalıların arzularını alabildiğine büyütmelerine, her şeyi dünyada aramalarına, duygularını iptal etmelerine, ölümü günlük hayattan iyice kaçırmalarına neden olmaktadır. Bir an durup düşünseler gerçeği görecekler, ama bir türlü olmuyor işte. Ama ne çare, kulaklarını iyice tıkasalar da kaçamazlar. Allah hep yanımızdadır. İmanını perdeleyip reddedenlerde bile Allah’a , O’nun rahmet kapısına uzanan minik duyular ve kanallar vardır.
Ömrün ve insanın sınırlarını ne zaman fark edeceksiniz?
Kimse ömrün sınırının yakın olduğunu, ölümün hemen yanı başında beklediğini kabul etmek istemiyor.